Breadcrumbs

Zákazníci společnosti Durst získali přístup do databanky všech tiskových nastavení pro optimální potisk více než 1500 rolových médií.

Počet instalací rolových tiskáren společnosti Durst již přesáhl hranici 600 strojů. Kromě kvality tisku, spolehlivosti a vysoké produktivity si uživatelé tiskáren Durst cení i péče, kterou jim firma poskytuje. Její přístup k zákazníkům dokládá například možnost využít demo centrum v Brixenu k vyzkoušení potisku   vlastních, donesených materiálů. Specialisté zde pomohou uživatelům s nastavením nejlepších parametrů pro danou aplikaci. Díky tomu vznikla databáze více než 1500 rolových médií a nyní jsou tato data zpřístupněna všem zákazníkům.

Od prvotního nápadu až po konečnou digitalizaci a zpřístupnění všech dat uběhlo několik měsíců. Zákazník společnosti Durst tak při zavádění nového média do výroby získal obrovskou výhodu. Pokud je již materiál vyzkoušen, nemusí ho podrobovat zdlouhavým testům, stačí si potřebné informace stáhnout z databanky. Po vytvoření požadavku, ve kterém je třeba uvést výrobce, typ a rozměr média, vygeneruje databanka PDF soubor s potřebnými informacemi.
„Stálý zájem zákazníků o naše tiskárny svědčí o jejich spokojenosti nejen se samotnými stroji, ale i se službami, které jim Durst poskytuje,“ je přesvědčen Fabian Sottsas, produktový manažer pro rolové tiskárny společnosti Durst. „Zpřístupnění testů médií je dalším stimulem pro spolupráci se značkou Durst. Naši zákazníci vědí, že je nenecháme na holičkách v jejich každodenní práci a podělíme se s nimi o naše zkušenosti.“

Zeptáme se „Hubiho“
Ve firemní hantýrce společnosti Durst se nová databáze nazýva Ask Hubi Databank, tedy databanka Zeptáme se Hubiho. Své jméno nese podle Huberta Fischera, technického ředitele pro oblast tiskových médií. Ten již více než deset let pracuje v democentru v Brixenu a jeho rukama prošly všechny myslitelné role materiálů přinesených od různých zákazníků. Tento název pobaví i zákazníky Durstu, protože většina z nich se již s větou „Zeptáme se Hubiho“ určitě setkala. V Durstu je to standardní odpověď na otázku, zda bude funfovat ten či onen materiál. Když Hubert Fischer řekne, že materiál dobře nefunguje, bere se to jako fakt. Jeho výroky nezpochybňují ani výrobci papíru, PVC, textilu a jiných rolových médií. Testování mohou být podrobeny i další materiály, které zákazníci společnosti Durst používají. Standardně se testy uskutečňují po domluvě s distributorem, kterým je u nás společnost HSW Signall.